opc_loader


Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Je kunt bij ons betalen op meerdere manieren: met iDeal, met PayPal, door vooraf overboeken per bank of bij het afhalen van je bestelling in onze winkel in Maastricht. Onze buitenlandse klanten kunnen ook betalen met MisterCash of SofortBanking.

Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethodes.



Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten binnen Nederland
Binnen Nederland rekenen wij porto- en administratiekosten van €4,95 per zending bij een bestelling onder de €20,-. Bij een bestelling boven de €20,- betaal je geen extra kosten.

Verzendkosten buiten Nederland
Wij versturen ook pakketjes naar het buitenland. Klik hier voor details.



Hoelang is de levertijd op een artikel?
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de order. De levertijd is echter afhankelijk van soort artikel en de betaalmethode. Het kan voorkomen dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is, waardoor de order vertraagt. Wil je van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel dan kun je contact met ons opnemen.



Een artikel terugsturen?
Je hebt het recht om een product binnen 14 werkdagen terug te sturen (afkoelingsperiode) of te ruilen. Bij het retourneren van producten krijgt je je geld teruggestort zodra wij het product in goede orde ontvangen hebben. Om een beroep te doen op deze retourregeling gelden de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na levering dien je ons op de hoogte te brengen dat je een product wilt retourneren. Wij stellen het op prijs als je de reden vermeldt waarom het product retour komt. Je kunt dit op 2 manieren doen.
    1. door te reageren op de orderbevestigingsmail
    2. via ons contactformulier
  • Je stuurt de goederen retour in een degelijke verpakking en voldoende gefrankeerd. 
  • Wij kunnen je een linkje sturen waar je het retourlabel kunt printen. 
  • Je betaalt de portokosten zelf. Als je het retourlabel van ons print betaal je 6,50 euro (via iDeal) en kun je het pakket bij ieder PostNL punt inleveren.
  • De afgeleverde producten moet 100% verkoopwaardig zijn. Er mag aan het afgeleverde product geen enkele wijziging zijn aangebracht.
  • De verpakking moet ongeopend zijn en het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Badjassen mogen natuurlijk wel gepast worden.
  • Deze afkoelingsperiode geldt niet voor producten die speciaal voor je op maat vervaardigd zijn (onderhoeslaken, tafellakens etc.). Deze producten mogen niet geruild of geretourneerd worden.
  • De afkoelingsperiode is alleen geldig indien je een product via onze website hebt gekocht. 


NB: De afkoelingsperiode is dus geen proef- en testperiode (bijv. het hoofdkussen lijkt toch te zacht, het dekbed is niet warm genoeg, etc.)!

Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben zullen wij je geld zo snel mogelijk terugstorten. Je
 krijgt het geld teruggestort inclusief de eventuele verzendkosten die je betaald had bij het plaatsen van je bestelling als je de volledige bestelling terugstuurt. Indien je een deel van de bestelling terugstuurt storten wij alleen het bedrag van de teruggestuurde spullen terug op je rekening.


Een artikel ruilen?
Natuurlijk kun je de gekochte artikelen ook ruilen. Dit dien je binnen 14 dagen na levering te doen. Wij sturen je kosteloos een andere maat of ander product toe. Hiervoor gelden onderstaande voorwaarden:

  • De ruilperiode is alleen geldig indien je een product via onze website hebt gekocht.
  • Binnen 14 werkdagen na levering dien je ons schriftelijk op de hoogte te brengen dat je een product wilt ruilen.
    1. door te reageren op de orderbevestigingsmail
    2. via ons contactformulier
     
  • Je stuurt de goederen retour in een degelijke verpakking en voldoende gefrankeerd. 
  • Wij kunnen je een linkje sturen waar je het retourlabel kunt printen. 
  • Je betaalt de portokosten zelf. Als je het retourlabel van ons print betaal je 6,50 euro (via iDeal) en kun je het pakket bij ieder PostNL punt inleveren.
  • De afgeleverde producten moet 100% verkoopwaardig zijn. Er mag aan het afgeleverde product geen enkele wijziging zijn aangebracht.
  • De verpakking moet ongeopend zijn en het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Badjassen mogen natuurlijk wel gepast worden.
  • Producten die speciaal op maat vervaardigd zijn (onderhoeslaken, tafellakens etc.) kunnen NIET worden geruild.

 

ONS RETOURADRES:
Linnenshop

Wycker Brugstraat 15
6221 EA Maastricht

 


Dons van levend geplukte dieren?
Dons uit dekbedden en hoofdkussens van DREAMSTAR EN POLARDREAM bevatten géén dons dat geplukt is bij levende dieren! 

Steeds vaker duiken er publicaties op waarin wordt gewezen op het feit dat er bij de fabricage van donzen (bed)producten dierenleed wordt veroorzaakt. Zo zouden de ganzen soms meerdere malen levend worden geplukt, een situatie waar wij ons als Linnenshop absoluut van willen distantiëren.

Wij hechten eraan om jou als consument te laten weten dat onze DREAMSTAR- en POLARDREAM dekbedden en kussens al jaren worden geproduceerd bij fabrieken die daar absoluut niets mee van doen (willen) hebben.

Wij beschikken over verklaringen van al onze leveranciers dat zij zich confirmeren aan de regels van en bovendien lid zijn van de IDFB (International Down & Feather Bureau), een organisatie die van haar leden eist dat er uitsluitend materiaal gebruikt wordt dat verkregen is van dode ganzen en eenden, gefokt voor de vleesverwerkende industrie.

Geniet van je nachtrust in de wetenschap dat je kwaliteitsdekbed of hoofdkussen geen dierenleed heeft veroorzaakt!