Veelgestelde Vragen (FAQ)

 


Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt bij ons betalen op meerdere manieren: met iDeal, Afterpay, Apple Pay, Visa/Mastercard, PayPal, en door vooraf overboeken per bank. Onze buitenlandse klanten kunnen ook betalen met Bancontact, SofortBanking, Postepay of Carte Bancaire.

Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethodes.


Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland:

Binnen Nederland, België en Duitsland rekenen wij porto- en administratiekosten van €4,95 per zending bij een bestelling onder de €20,-. Bij een bestelling boven de €20,- betaal je geen extra kosten.

Verzendkosten buiten Nederland:

Wij versturen ook pakketjes naar het buitenland. Klik hier voor details.


Hoelang is de levertijd op een artikel?

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de order. De levertijd is echter afhankelijk van het soort artikel en de betaalmethode. Wil je zekerheid over de levertijd van een artikel? Neem dan contact met ons op.


Retourbeleid

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dat kan GRATIS (voor onze Nederlandse klanten) binnen 30 dagen.

Wij stellen het op prijs als je hoeslakens, lakens en dekbedovertrekken NIET uit de verpakking zou willen halen. Twijfel je of de maat goed is? Neem dan contact met ons op, voordat je de verpakking opent. Een badjas mag natuurlijk wel gepast worden en je mag ook aan een hoofdkussen voelen, maar het mag niet gebruikt worden. De herroepingsperiode is dus geen proef- of testperiode.


Een Artikel Terugsturen?

Dit stappenplan is geen vereiste voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

Vraag hier je retourlabel aan


STAP 1

Vul de gevraagde gegevens in OF klik binnen 30 dagen na levering op de link in de Track en Trace email om een retourlabel aan te vragen OF neem binnen 30 dagen na levering contact met ons op door HIER te klikken en geef aan wat je wilt retourneren (vermeld hierbij het ORDERNUMMER).

STAP 2

Voor onze Nederlandse klanten:
Je ontvangt van ons een link waarmee je een gratis retourlabel kunt printen. Heb je geen printer? Mail of bel ons dan.

Voor onze Belgische en Duitse klanten:
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Heb je geen printer? Mail of bel ons dan. Dit label kost je €6,95. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren; deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

STAP 3

Geef het pakket af bij een PostNL punt. Klik hier om een PostNL locatie in de buurt te vinden.

STAP 4

Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben, storten wij het geld zo snel mogelijk terug. Je ontvangt alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) binnen 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen.


ONS RETOURADRES:
Binnenstadservice Maastricht
t.a.v. Linnenshop Retouren
Kotterweg 12
6222 NR Maastricht


Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons (Linnenshop, Wycker Brugstraat 15, 6221 EA Maastricht, klantenservice@linnenshop.nl, telefoon +31(0)43-3510042) via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen.

Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingsperiode na te leven volstaat het om je mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingsperiode is verstreken.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht:

  • Hoeslakens of moltons die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn (met een levertijd van 4-6 weken).
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling/verpakking na de levering is verbroken/geopend, zoals deodorants, hoofdkussens en dekbedden.


Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Een badjas mag natuurlijk wel gepast worden en je mag ook aan een hoofdkussen voelen. Het mag echter niet gebruikt worden. De herroepingsperiode is dus geen proef- of testperiode.


Wat is jullie garantiebeleid?

Wij bieden een garantie op onze producten tegen fabricagefouten. Neem contact met ons op voor meer informatie over hoe je een garantieclaim kunt indienen.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na verzending ontvang je een trackingnummer per e-mail waarmee je je bestelling kunt volgen.


Wat moet ik doen als mijn product beschadigd aankomt?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via deze link. We helpen je graag met het oplossen van het probleem.


Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur, op zaterdag van 09:30-17:00 uur en op zondag van 12:00-17:00 uur.


Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Neem direct contact met ons op om eventuele wijzigingen of annuleringen door te geven. Dit gaat telefonisch het snelst: +31(0)43-3510042 of je kunt reageren op de orderbevestiging. Als je bestelling al opgehaald is door PostNL dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.


Bieden jullie kortingen of aanbiedingen aan?

Ja, wij hebben regelmatig aanbiedingen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste kortingen.


Welke materialen worden gebruikt in jullie producten?

Wij gebruiken hoogwaardige materialen zoals katoen, dons en synthetische vezels. Voor specifieke productinformatie kun je de productbeschrijving raadplegen.


Hoe kan ik mijn account aanmaken of verwijderen?

Om een account aan te maken, klik hier. Voor het verwijderen van een account kun je contact met ons opnemen.


Verkopen jullie cadeaubonnen?

Nee, we bieden geen cadeaubonnen aan. 


Wat moet ik doen als ik een probleem heb met een product?

Neem contact met ons op via deze link, en we helpen je graag verder.