Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Je kunt bij ons betalen op meerdere manieren: met iDeal, Visa/Mastercard, PayPal, door vooraf overboeken per bank. Onze buitenlandse klanten kunnen ook betalen met Bancontact, SofortBanking, Postepay of Carte Bancaire.

Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethodes.


Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten binnen Nederland, België en Duitland
Binnen Nederland, België en Duitsland rekenen wij porto- en administratiekosten van €4,95 per zending bij een bestelling onder de €20,-. Bij een bestelling boven de €20,- betaal je geen extra kosten.

Verzendkosten buiten Nederland
Wij versturen ook pakketjes naar het buitenland. Klik hier voor details.

Daarnaast kun je extra opties kiezen:
niet bij de buren bezorgen: €0,40
avondlevering: €1,95


Hoelang is de levertijd op een artikel?
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de order. De levertijd is echter afhankelijk van soort artikel en de betaalmethode. Het kan voorkomen dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is, waardoor de order vertraagt. Wil je van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel dan kun je contact met ons opnemen.


Een artikel terugsturen?
Dit stappenplan is geen vereiste voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

STAP 1
Neem binnen 14 dagen na levering contact met ons op door HIER te klikken of reageer op de orderbevestigingsmail.

STAP 2
Geef in deze mail aan wat je wilt retourneren en vermeldt hierbij het ORDERNUMMER. Wij stellen het op prijs als je de reden vermeldt waarom het product retour komt. 

STAP 3 
Voor onze Nederlandse klanten
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Dit label van PostNL kost je 6,50 euro. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren, deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

Voor onze Belgische en Duitse klanten
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Dit label kost je 8,50 euro. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren, deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

STAP 4
Geef het pakket af bij een PostNL punt. Klik hier om een PostNL locatie in de buurt te vinden.

STAP 5
Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben storen wij het geld zsm terug. Je ontvangt alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie het verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Wij zullen voor de terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.


Een artikel ruilen?
Natuurlijk kun je de gekochte artikelen ook ruilen. Wij sturen je een andere maat of ander product toe. Dit stappenplan is geen vereiste voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

STAP 1
Neem binnen 14 dagen na levering contact met ons op door HIER te klikken of reageer op de orderbevestigingsmail.

STAP 2
Geef in deze mail aan wat je precies wilt ruilen en vermeldt hierbij het ORDERNUMMER. 

STAP 3 
Voor onze Nederlandse klanten
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Dit label van PostNL kost je 6,50 euro. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren, deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

Voor onze Belgische en Duitse klanten
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Dit label kost je 8,50 euro. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren, deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

STAP 4
Geef het pakket af bij een PostNL punt. Klik hier om een PostNL locatie in de buurt te vinden.

STAP 5
Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben, sturen wij het nieuwe artikel naar je op. Mocht dit artikel goedkoper zijn, dan storten we het verschil zsm terug op je rekening. Is dit artikel duurder, dan sturen we je een betaallink per mail, waarmee je het verschuldigde bedrag kunt overmaken aan ons via iDeal, Paypal, creditcard of via bankoverschrijving.

ONS RETOURADRES:
Linnenshop
Wycker Brugstraat 15
6221 EA Maastricht


Dons van levend geplukte dieren?
Dons uit dekbedden en hoofdkussens van DREAMSTAR bevat géén dons dat geplukt is bij levende dieren! 
Steeds vaker duiken er publicaties op waarin wordt gewezen op het feit dat er bij de fabricage van donzen (bed)producten dierenleed wordt veroorzaakt. Zo zouden de ganzen soms meerdere malen levend worden geplukt, een situatie waar wij ons als Linnenshop absoluut van willen distantiëren.

Wij hechten eraan om jou als consument te laten weten dat onze DREAMSTAR dekbedden en kussens al jaren worden geproduceerd bij fabrieken die daar absoluut niets mee van doen (willen) hebben.

Wij beschikken over verklaringen van al onze leveranciers dat zij zich confirmeren aan de regels van en bovendien lid zijn van de IDFB (International Down & Feather Bureau), een organisatie die van haar leden eist dat er uitsluitend materiaal gebruikt wordt dat verkregen is van dode ganzen en eenden, gefokt voor de vleesverwerkende industrie.

Geniet van je nachtrust in de wetenschap dat je kwaliteitsdekbed of hoofdkussen geen dierenleed heeft veroorzaakt!