Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dat kan GRATIS (voor onze Nederlandse klanten) binnen 30 dagen. 

Wij stellen het op prijs als je hoeslakens, lakens en dekbedovertrekken NIET uit de verpakking zou willen halen. Twijfel je of de maat goed is? Neem dan contact met ons op, voordat je de verpakking opent. Een badjas mag natuurlijk wel gepast worden en je mag ook aan een hoofdkussen voelen. Het mag echter niet gebruikt worden. De herroepingsperiode is dus geen proef en/of testperiode (wanneer je bijvoorbeeld het hoofdkussen te zacht vindt of het dekbed niet warm genoeg).

Een artikel terugsturen?
Dit stappenplan is geen vereiste voor de uitoefening van het herroepingsrecht.

STAP 1

Klik HIER en vul de gevraagde gegevens in OF klik binnen 30 dagen na levering op de link in de Track en Trace email om een retourlabel aan te vragen OF neem binnen 30 dagen na levering contact met ons op door HIER te klikken en geef aan wat je wilt retourneren (vermeld hierbij het ORDERNUMMER). 

STAP 2
Voor onze Nederlandse klanten
Je ontvangt van ons een link waarmee je een gratis retourlabel kunt printen. Heb je geen printer? Mail/bel ons dan.

Voor onze Belgische en Duitse klanten
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Heb je geen printer? Mail/bel ons dan. Dit label kost je 6,95 euro. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren, deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

STAP 3
Geef het pakket af bij een PostNL punt. Klik hier om een PostNL locatie in de buurt te vinden.

STAP 4
Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben storten wij het geld zsm terug. Je ontvangt alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) binnen 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie het verricht. Wij zullen voor de terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken.


ONS RETOURADRES:
Binnenstadservice Maastricht
t.a.v. Linnenshop Retouren

Kotterweg 12
6222 NR Maastricht


Extra informatie

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons (Linnenshop, Wycker Brugstraat 15, 6221EA Maastricht, klantenservice@linnenshop.nl, telefoon +31(0)43-3510041) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of email) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Hoeslakens of moltons die die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn (met een levertijd van 4-6 weken). 
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling/verpakking na de levering is verbroken/geopend zoals deodorants, hoofdkussens en dekbedden.


Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Een badjas mag natuurlijk wel gepast worden en je mag ook aan een hoofdkussen voelen. Het mag echter niet gebruikt worden. De herroepingsperiode is dus geen proef en/of testperiode (wanneer je bijvoorbeeld het hoofdkussen te zacht vindt of het dekbed niet warm genoeg).