opc_loader

Een artikel terugsturen?
Je hebt het recht om een product binnen 14 werkdagen terug te sturen (afkoelingsperiode) of te ruilen. Je betaalt de retourkosten zelf. 

STAP 1
Neem binnen 14 dagen na levering contact met ons op door HIER te klikken of reageer op de orderbevestigingsmail.

STAP 2
Geef in deze mail aan wat u wilt retourneren en vermeldt hierbij het ORDERNUMMER. Wij stellen het op prijs als je de reden vermeldt waarom het product retour komt. 

STAP 3 
Je ontvangt van ons een link waarmee je een retourlabel kunt printen. Dit label van PostNL kost je 6,50 euro. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het pakket op een andere wijze te retourneren, deze keuze is aan jezelf. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht of een verkeerd verzonden artikel (geef dit aan in de mail).

STAP 4
Geef het pakket af bij een PostNL punt. Klik hier om een PostNL locatie in de buurt te vinden.

STAP 5
Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben storen wij het geld zsm terug. 
Je krijgt je geld teruggestort inclusief de eventuele verzendkosten die je betaald had bij het plaatsen van de bestelling als je de volledige bestelling terugstuurt. Indien je een deel van de bestelling terugstuurt storten wij alleen het bedrag van de teruggestuurde spullen terug op je rekening.

De artikelen moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De geretourneerde producten moet 100% verkoopwaardig zijn. Er mag aan het product geen enkele wijziging zijn aangebracht.
  • De verpakking moet ongeopend zijn en het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Badjassen mogen natuurlijk wel gepast worden.
  • Deze afkoelingsperiode geldt niet voor producten die speciaal op maat gemaakt zijn (hoeslakens, moltons etc.). Deze producten mogen niet geruild of geretourneerd worden.
  • De afkoelingsperiode is alleen geldig indien je een product via onze website hebt gekocht.

NB: De afkoelingsperiode is dus geen proef- en testperiode (bijv. het hoofdkussen lijkt toch te zacht, het dekbed is niet warm genoeg, etc.)!


Een artikel ruilen?
Natuurlijk kun je de gekochte artikelen ook ruilen. Dit dien je binnen 14 dagen na levering te doen. Wij sturen je kosteloos een andere maat of ander product toe. Hiervoor gelden onderstaande voorwaarden:

  • De ruilperiode is alleen geldig indien je een product via onze website hebt gekocht.
  • Binnen 14 werkdagen na levering dien je ons op de hoogte te brengen dat je een product wilt ruilen.
    1. door te reageren op de orderbevestigingsmail
    2. via ons contactformulier
  • Je stuurt de goederen retour in een degelijke verpakking en voldoende gefrankeerd. 
  • Wij kunnen je een linkje sturen waar je het retourlabel kunt printen. 
  • Je betaalt de portokosten zelf. Als je het retourlabel van ons print betaal je 6,50 euro (via iDeal) en kunt je het pakket bij ieder PostNL punt inleveren.
  • De afgeleverde producten moet 100% verkoopwaardig zijn. Er mag aan het afgeleverde product geen enkele wijziging zijn aangebracht.
  • De verpakking moet ongeopend zijn en het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Badjassen mogen natuurlijk wel gepast worden.

Producten die speciaal op maat vervaardigd zijn (onderhoeslaken, moltons etc.) kunnen NIET worden geruild.

ONS RETOURADRES:
Linnenshop
Wycker Brugstraat 15
6221 EA Maastricht